sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Heeeeyyyy!

Huomenna ois taas edessä työpäivä. Koulun oppilaatkin palaavat kouluun takaisin pääsiäislomalta, joten mekin saamme lisää puuhattavaa toivottavasti. Töissä on ollut mukavaa, vaikkakin hieman tylsistyttävää tähän asti. Työpäivät kuitenkin ovat pääosin menneet nopeasti!

Lauantaina meidän oli tarkoitus lähteä vierailemaan Gozolla, Cominolla ja sinisellä laguunilla. Aamulla kun menimme veneelle, niin meille kuitenkin kerrottiin, että reissu on peruttu huonon sään vuoksi. Emme kuitenkaan lannistuneet siitä, vaan päätimme vaihtoehtoisesti vihdoin ja viimein hypätä Malta Sightseeing- bussin kyytiin ja lähtemään kiertämään koko Maltan saarta.

Bussireissu kesti päälle 5 tuntia ja matka sisälsi monia nähtävyyksiä. Välissä hyppäsimme pois bussin kyydistä Blue Grottolla, jossa kävimme syömässä. Bussireissun jälkeen tulimme kotiin ja illalla lähdimme ulos kavereiden kanssa. Toivottavasti ens lauantaina sää sallisi, niin pääsisimme Gozo- reissulle!

Mahtavat näkymät ravintolasta.

Veera söi Maltalaisten herkkua kania ja Tea söi Maltalaisittain tehtyä punanapsija-kalaa.

Hieman tuulista Sightseeing- bussin katolla :D

Olisi mahtavaa päästä kiertelemään Maltan pienempiä kyliä jos vain aika riittäisi. Arki kuitenkin menee pääasiassa töissä, eikä viitsisi töiden jälkeen lähteä kauhean kauas eksymään. Mutta saas nähä mitä kaikkea vielä ehdimme tehdä ja näkeä viimeisen kahden viikon aikana!

Tänään olemme viettäneet koko päivän kämpällä ja päivällä yritimme hieman ottaa aurinkoa terassilla. Mutta nyt suuntaamme nukkumaan, että huomenna jaksaa töissä. Good night!